2017-02-19 09:38:00

IDEMO NA RAVNU GORU

Današnja nedjelja osvanula je sunčana,a sunce je nagovještavalo prekrasno vrijeme koje smo namjeravali provesti u planini.

HPD”MIV” sekcija Čevo primila je u svoje redove još jednu osnovnu školu i to iz mjesta Beletinec. Naše standardno okupljanje ispred hotela Turist u 7,30 potom odlazak u smjeru Beletinca ispred osnovne škole gdje nas je čekala skupina đaka učlanjenih u sekciju Čevo i njihov prvi izlet na Ravnu goru.

U autobusu ih pozdravlja njihov današnji vodič iz HPD”Miv”-a Jadranka Čoklica zaželjevši im današnje ugodno planinarenje sa željom da ih današnji boravak u prirodi potakne na daljnje planinarenje i boravak u prirodi.Odlučeno je s njihovim profesorom Zoranom Jeftićem da se pješke krene od mjesta Cimer placa i to po cesti jer zbog prekjučerašnje kiše ima dosta blata na planinarskoj stazi i njihova obuća nije bila primjerena. Sigurnost djece na prvom je mjestu pa tako dolazimo busom do Cimer placa te se upućujemo prema planinarskom domu na Ravnoj gori, Filićevom domu. Pošto je staza markirana vodič im tumači oznake točnije markacije koje srečemo putem,te uz priču o planinarenju polako stižemo do Filićevog doma gdje nas dočekuju ljubazni domari i njihov mali pas Dina.

Na današnji izlet uputili su se 5.,6. i 7. razreda OŠ Beletinec (Ema Bosilj, Margareta Brlek, Sara Vodopija, Lucija Milovec, Lana Tkalčec, Erika Martinez, Petra Majerić, Filip Kefelja, Fran Kuharić, Borna Ptiček, Marko Obrstar), ravnateljica Nataša Fadiga, Anja Fadiga, učiteljica Biserka Leskovar, studentica Melita Bosilj, Rajo Jeftić i učitelj tzk Zoran Jeftić. Po dolasku na Filićev dom slijedi razgled doma, okoliša oko doma i kratak odmor, a potom odlazak do uzletišta za paraglajdere, piramide i planinarskog doma Pusti duh. Sve su ovo novine za naše male planinare,ali su vidno oduševljeni i stoga smo i mi zadovoljni što je naš trud nagrađen njihovim zadovoljstvom.

Po povratku u Filičev dom djeci su svečano uz “krštenje” predane planinarske iskaznice. Nakon toga odlaze na igranje te uz badbminton,frizbi i loptanje krate vrijeme do povratka na Cimer plac gdje nas je čeka autobus.

Sretni se vraćamo do autobusa uz zadovoljne osmjehe i komentare naših malih planinara.