.
Pedagoginja: Jelena Brezovec Pavliček, dipl.pedagoginja
Mail adresa: pedagog.osbeletinec@gmail.com
Broj telefona: 042/ 749-383
Stručni suradnik pedagog planira i programira rad, priprema se i obavlja poslove u pedagoškom radu, analizira i vrednuje djelotvornost odgojno-obrazovnog rada škole i sudjeluje u analizi rezultata odgojno-obrazovnog procesa, sudjeluje u izradi godišnjeg plana i programa rada škole i školskog kurikuluma, savjetuje i pomaže u radu učiteljima, drugim stručnim suradnicima i roditeljima, sudjeluje u izricanju pedagoških mjera, predlaže mjere za poboljšanje, sudjeluje u radu povjerenstva za upis djece u osnovnu školu i prvostupanjskog povjerenstva za utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta, identificira i prati učenike s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, izrađuje i provodi preventivne programe, vodi odgovarajuću pedagošku dokumentaciju, surađuje s ustanovama, stručno se usavršava te obavlja druge poslove na unapređivanju i razvoju odgojno-obrazovne djelatnosti škole.
Osim individualnog rada s učenicima, provođenja radionica i održavanja predavanja na roditeljskim sastancima, pedagoginja naše škole u Povjerenstvu je za provedbu upisa učenika u srednju školu, vodi Vijeće učenika te pomaže učenicima koji imaju teškoća u savladavanju gradiva u razrednos i predmetnoj nastavi. Koordinator je školskih projekata: „Djeca i Vita za bolesnog prijatelja“, „Zasladimo Uskrs“, „Škole za Afriku“, „Papir pokupi, koju kunu skupi“, „Skupljanjem čepova do skupih lijekova“ te skupljanja priloga za socijalnu samoposlugu. S učenicima svake godine obilježava Svjetski dan učitelja, Međunarodni dan nenasilja, Dan sjećanja na Vukovar, Međunarodni dan dječjih prava, Mjesec borbe protiv ovisnosti, Tjedan Crvenog križa, Međunarodni dan obitelji i mnoge druge. S knjižničarkom škole vodi projekt „Valentinovska pošta“. Tijekom cijele godine provodi medijaciju-komunikacijski proces kojim neutralna osoba pruža podršku osobama koje se nalaze u sukobu, s ciljem postizanja razrješenja tog sukoba prihvatljivog za obje strane.
.