preskoči na sadržaj
 

KRITERIJI OCJENJIVANJA
PREDMET: PRIRODA
UČITELJICA: Danijela Novosel-Turković

 

ELEMENTI  OCJENJIVANJA:        

- usmeno provjeravanje

- pismeno  provjeravanje

- praktični radovi

 

USMENO PROVJERAVANJE

Učenika se tijekom nastavne godine usmeno provjerava tri do četiri puta.

Usmeno provjeravanje može se provoditi na svakom nastavnom satu bez obveze najave.

 

PISANO  PROVJERAVANJE

Tijekom nastavne godine predviđene su tri do četiri pisane provjere.

Učenici će na vrijeme biti upoznati s obujmom gradiva koje će se provjeravati, a ocjena ovisi o        

postotku riješenosti provjere.

 

PRAKTIČNI  RADOVI

Ocjenjivanje tijekom vježbi mikroskopiranja i izrade preparata - ocjenjuje se primjena učenikova znanja u izvođenju zadatka, vrednuje se samostalnost i učenikove vještine pri korištenju materijala i pribora.

Ocjenjivanje radne bilježnice - ocjenjuje se točnost odgovora u radnoj bilježnici vezano uz obrađene sadržaje.

Ocjenjivanje plakata, powerpoint prezentacije - vrednuje se samostalnost u radu, korištenje dodatnih izvora znanja i informacija, te učenikovo prezentiranje.

Ocjenjivanje izrađenih modela- vrednuje se samostalnost u radu, korištenje različitih materijala za predočavanje dijelova modela te prezentacija modela uz primjenu znanja.

 

RAZRED: 5. – 6.

OCJENA

USMENO PROVJERAVANJE

ODLIČAN (5)

- siguran u primjeni znanja

- samostalno obrazlaže, objašnjava definiciju i potkrjepljuje je različitim dokazima

- stečeno znanje primjenjuje na nove, složenije zadatke

- uspješno uočava korelaciju sa srodnim gradivom

- često se služi dodatnim izvorima znanja

VRLO DOBAR (4)

- razumije nastavno gradivo, uočava veze među pojmovima

- obrazlaže ili navodi definiciju uz manju pomoć nastavnika

- djelomično povezuje sadržaje

- dosjeća se primjera i objašnjenja uz manju pomoć nastavnika

- samostalno rješava zadatke, te uz manju pomoć donosi zaključke

DOBAR (3)

- uz manju pomoć nastavnika objašnjava osnovne pojmove

- navodi neke značajke samostalno, a za neke treba pomoć nastavnika

- ponekad pobrka pojmove

- povezuje i navodi definiciju, ali je objašnjava i potkrjepljuje primjerima samo uz veću pomoć nastavnika

DOVOLJAN (2)

- učenik prepoznaje osnovne pojmove

- navodi najmanje dvije značajke uz potpitanja nastavnika

- uz pomoć nastavnika povezuje ili navodi definiciju, ali je ne zna objasniti i potkrijepiti primjerom

- odgovara po sjećanju bez dubljeg razumijevanja

- ne zaključuje samostalno

NEDOVOLJAN (1)

- ne prepoznaje temeljne pojmove ni uz pomoć nastavnika

- ni uz pomoć nastavnika ne zna navesti primjere

- ne izvršava zadatke

-  ne sudjeluje u nastavnom procesu

- ni uz pomoć nastavnika ne povezuje sadržaje niti navodi definiciju ili objašnjenja

 

OCJENA

PISANO  PROVJERAVANJE

ODLIČAN (5)

90 - 100%

VRLO DOBAR (4)

78 - 89%

DOBAR (3)

62 - 77%

DOVOLJAN (2)

46 - 61%

NEDOVOLJAN (1)

0 - 45%

 

OCJENA

PRAKTIČNI  RADOVI

ODLIČAN (5)

- u izvođenju pokusa samostalan

- zaključke izvodi samostalno i pokazuje njihovo razumijevanje

- zaključke na temelju pokusa povezuje sa srodnim gradivom

- bilješke točne, uredne i potpune

- radna bilježnica riješena točno, potpuno i uredno

- plakati i/ili prezentacije su pregledni, točni, kreativni, uočava se uloženi trud, vidljivo je korištenje dodatnih izvora informacija, a prezentira samostalno i sigurno

VRLO DOBAR (4)

- samostalno pristupa izvođenju pokusa

- ponekad treba pomoć pri izvođenju zaključaka na osnovi pokusa

- bilješke točne i uredne

- zadaci u radnoj bilježnici su riješeni, greške su rijetke

- plakati i/ili prezentacije su pregledne, točne, uočava se uloženi trud, vidljivo je korištenje dodatnih izvora informacija, prezentira samostalno uz manju nesigurnost

DOBAR (3)

- pokazuje veći interes za izvođenje pokusa, ali  teže zaključuje na osnovi opažanja

- često treba pomoć pri izvođenju zaključaka na temelju pokusa

- bilješke djelomično točne

- zadaci u radnoj bilježnici uglavnom riješeni, ali prisutne su greške

- plakati i/ili prezentacije izrađeni površno, uz nedovoljan trud, bez korištenja dodatnih izvora informacija,a pri izlaganju uglavnom čita s plakata/prezentacije

DOVOLJAN (2)

- pokazuje slab interes za izvođenje pokusa, u izvođenju pokusa nije samostalan, a do rezultata dolazi uz pomoć učitelja

- izvođenje zaključka na temelju pokusa netočno

- bilješke nepotpune

- zadatke u radnoj bilježnici ne rješava redovito, često su prisutne greške

- u izradi plakata ili prezentacije kasni, sadržaj je oskudan i/ili netočan, pri izradi ne koristi dodatne izvore znanja, a pri izlaganju čita s plakata/prezentacije

NEDOVOLJAN (1)

- zanemaruje naputke učitelja

- odbija izvršavati pokuse, te je nepažljiv prema opremi za izvođenje pokusa

- ometa ostale učenike u radu

- bilješke površne i netočne

- ne rješava zadatke u radnoj bilježnici

- ne izrađuje plakate ni prezentacije

 

 

 

 

 

Tražilica



Web stranice


Kalendar
« Lipanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 6. 2015.

Ukupno: 22341
Ovaj mjesec: 656
Danas: 1




preskoči na navigaciju